Zamena kaiševa, španera, rolera je sastavni deo radjenja velikog servisa. Taj servis se radi na 70.000 – 90.000 predjenih kilometara, zavisno od proizvođača i koji je veliki servis u pitanju. Postoje dva sistema kaiševa, zupčasti i kanalni. Zupčasti kaiševi variraju od modela do modela auta. Broj kaiševa, broj zuba/kanala, dužina kaiša, broj španera, njihova snaga natezanja, rolera, sila natezanja, su sve stavke koje treba proveriti prilikom rada velikog servisa. Servis koji radi ovu zamenu mora imati alat za razupčivanje i uzupčivanje automobila jer promašaj u jednom zubu prilikom zupčenja može naneti veliku štetu celom sistemu.
Nekada se setovi zupčenja i setovi kanalnog kaiša prodaju u delovima a nekada u setovima zupčenja. Još jedna stavka na koju treba obratiti pažnju je vodena pumpa. Zupčasti kaiš prelazi preko nje tako da bi po svim pravilima trebalo menjati i nju jer ako na sve novo zamenjeno ona prestane da radi, može oštetiti sve zamenjeno.